Dr Jasmina Knežević – panelista na konferenciji SME 2019, o iskustvima prodaje i marketinga

17.05.2019.
Dr Jasmina Knežević – panelista na konferenciji SME 2019, o iskustvima prodaje i marketinga

Osnvač i direktor Opšte bolnice Bel Medic, dr Jasmina Knežević, bila je učesnik panela na temu „Iskustva prodaje i marketinga – kako do ciljne grupe“, održanom u okviru konferencije SME 2019, pod sloganom „Snaga SME – Podsticaj i rast preduzeća“.

Direktorka bolnice Bel Medic istakla je, između ostalog, da je jedna od tajni uspeha u stvaranju poverenja, na kome je Bel Medic iz jedne sobe u kojoj je počeo pre 24 godine, izrastao u današnjih pet lokacija u Beogradu, saviše od 400 stalnozaposlenih.

- Želela sam da se pacijenti kod nas osećaju bolje i sigurno. Na početku nije bilo mnogo pacijenata, pa su moje marketinške aktivnosti bile usmerene na promociju događaja, seminara i edukacija, a ne imena. Malo po malo, Bel Medic je postao prepoznatljivo ime – rekla je dr Knežević i istakla da na samom početku, tih devedesetih godina, nije bilo mnogo opcija kada je u pitanju marketing, budući da nije bilo “digitala” i da su pravila o reklamiranju zdravstvenih usluga bila još stroža.

- Radili smo flajere, i htela sam da idem na emociju kod ljudi. Kako je Bel Medic rastao, sve više smo se okretali zadovoljstvu klijenata, pa smo stalno razmišljali koje bi to sitnice – muzika, cveće, hrana… - godile našim pacijentima i doprinele da se osećaju prijatno i sigurno – rekla je dr Knežević i dodala da, iako je od početka ulagano u marketing, preporuke su te koje su izdvojile Bel Medic.

Glavni i odgovorni urednik poslovnog portala eKapija Mirko Radonjić, koji je vodio panel, rekao je da su prisutni mogli iz prve ruke da čuju priču o poslovnom uspehu u Srbiji:

- Opšta bolnica Bel Medic danas jeste jedan od lidera privatnog zdravstva u zemlji. I neke druge privatne zdravstvene ustanove su imale zvučne konsultante, a nisu mogle da prate tempo. Marketinške veštine su neizbežan činilac jednog takvog razvojnog puta, a marketing u zdravstvu je posebno teška disciplina. Upravo se poverenje, pre svega korisnika usluga, kroz razgovor na panelu nametnulo kao ključ uspeha –zaključio je Radonjić.

     

Copyright by Bel Medic 2019. All rights reserved.

Like us!
Follow us!
Follow us!
Follow us!