Podrška nakon lečenja

Poštovani pacijenti, Bel Medic može da se pohvali izuzetnim odnosom prema svakom pacijentu. Po tome smo poznati u evropskim razmerama - na prestižnom Evropskom takmičenju - European Business Awards, održanom 17. Juna 2016. u Milanu, Italija, gde je učestvovalo 32000 kompanija iz cele Evrope u 11 kategorija osvojili smo prvo mesto u kategoriji „Odnos prema klijentu“. I to u konkurenciji sa nekim od najvećih evropskih korporacija i sistema poput Deutche Telekoma, Minhenskog Aerodroma, Reutersa, Belgijskog javnog prevoza i drugih. 

U skladu sa tim jedna od naših odlika je i naša jedinstvena podrška pacijentu nakon odlaska iz Bel Medica. To podrazumeva da: 

  • Naši lekari svakodnevno zovu svoje pacijente kako bi proverili njihovo zdravstveno stanje sve do potpunog izlečenja.
  • Naši pacijenti imaju svu slobodu da svog izabranog lekara prilikom njegovog poziva pitaju o svemu što ih zanima u vezi sa terapijom i planom lečenja.
  • Naša patronažna služba je uvek na raspolaganju (24 sata dnevno, radnim danima, vikendom, u vreme državnih i verskih praznika) za svoje pacijente kojima je potrebna medicinska intervencija moguća u kućnim uslovima.

Bel Medic je uvek tu za Vas i Vašu porodicu!

zakazite pregled
pisite nam
Like us!
Follow us!
Follow us!
Follow us!